محفل انس با قرآن جامعه قرآنی در خانه سردار دلها

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، محفل انس با قرآن کریم و بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پنجشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه به همت خبرگزاری قرآن و با حضور جمعی از اعضای جامعه قرآنی کشور شامل اساتید، مدیران نهاد‌های قرآنی، قاریان و حافظان برتر کشور در منزل سردار شهید برگزار شد.

این مراسم با تلاوت سعید پرویزی، نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن آغاز شد و در ادامه سیدعلی سرابی، قائم‌مقام شورای عالی قرآن به سخنرانی پرداخت.

در ادامه این محفل نورانی، محمدحسن موحدی از قاریان برتر کشور که خود فزند شهید است به تلاوتی از آیات وحی پرداخت.
ارائه گزارشی از برنامه‌های مختلف جامعه قرآنی برای بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور از بخش های دیگر این محفل نورانی بود.
قاسم رضیعی، قاری بین‌المللی کشورمان آخرین تلاوت این مراسم را برگزار کرد و حسن ختام این مراسم، قرائت زیارت وارث توسط سبحانی، ذکر خاطره‌ای از سردار سلیمانی طی دوران دفاع مقدس از منصور آقامحمدی، فعال قرآنی بود. در پایان نیز تابلوی نقاشی یک هنرمند توانیاب از استان کرمان که چهره حاج قاسم سلیمانی را تصویر کرده بود به برادر شهید سلیمانی اهدا شد.
در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران، اساتید و قاریان برتر کشور برگزار شد، حجت الاسلام سعید بصیری مسئول موسسه مجمع القرآن فاطمیون گراش نیز حضور داشت.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *