دعوت مسئول موسسه مجمع القرآن گراش برای حضور پرشور در انتخابات

به گزارش روابط عمومی، در آستانه انتخابات دوم اسفند، حجت الاسلام بصیری، مسئول موسسه مجمع القرآن فاطمیون گراش با صدور پیامی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

خداوند منان را شاکریم که با انقلاب اسلامی بر ما منت نهاد تا بتوانیم برای آینده ی خود تصمیم بگیریم و با حضور در پای صندوق رأی ؛مردم سالاری دینی را اینچنین به رخ جهانیان بکشانیم.

امروز که بحمدالله در کمال امنیت و آزادی کاندیدهای محترم صحبت های خودشان را بیان فرمودند مردم شریف نیز باید بر اساس آیه ی کریمه ی الذین یستمعون القول فیتبعون أحسنه با بصیرت و مشورت با افراد خبره در این آزمون بزرگ إلهی شرکت کنند.

تقوا، امانت داری، مردم داری، صداقت، کارآمدی، انقلابی و جهادی عمل کردن شاخصه‌هایی است که بارها در کلام امامین شریفین انقلاب اسلامی برای افرادی که متصدی یا نامزد جایگاهی در این نظام هستند، تکرار شده است، لذا از مردم شریف امید می‌رود که این ملاک ها را سر لوحه ی انتخاب خویش قرار دهند.
جامعه ی قرآنی نیز همچون گذشته در این آزمون بزرگ إلهی شرکت خواهد کرد و با بهره برداری از آیات راهگشای قرآن به وظیفه ی خود با حساسیت عمل خواهد کرد چرا که: إن الله یأمرکم أن تؤدوا الامانات الی أهلها.

والسلام علی من اتبع الهدی
مسوول موسسه مجمع القرآن فاطمیون
سعید بصیری

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *