در یکسال حافظ کل قرآن کریم شوید

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی مجمع القرآن فاطمیون شهرستان گراش، ثبت نام در دارالتحفیظ این موسسه شعبه شیخ شبان استان چهارمحال و بختیاری و موسسه مرکزی مجمع القرآن واقع در شهرستان گراش استان فارس شروع و تا پایان تیرماه ۱۳۹۸ ادامه دارد.

طرح حفظ یک‌ساله قرآن کریم ویژه افراد ۱۳ تا ۲۸ سال است و عدم تاهل و عدم اشتغال به تحصیل در طول دوره، از جمله شرایط پذیرش این دوره به شمار می رود.

پیش ثبت‌نام این دوره با تماس با این موسسه انجام می‌شود و پس از انجام ثبت‌نام اولیه، داوطلبان باید در مصاحبه که شامل آزمون کتبی، مصاحبه شفاهی و آزمون شفاهی روخوانی قرآن کریم می‌باشد، شرکت کنند.
داوطلبان پس از گزینش، در یک دوره ۴۵ روزه حضور می‌یابند و پس از قبولی در این مرحله، دوره اصلی حفظ از اول شهریور ۱۳۹۸ آغاز خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۷۱۵۲۴۴۵۴۴۵ داخلی ۱۰۳ و ۱۰۴ و یا با همراه ۰۹۱۷۹۰۸۵۵۱۵ (برادران) و ۰۹۱۷۳۸۱۷۹۵۳ (خواهران) تماس بگیرید.

———————————————————————————————–

شعبه ی شبانه روزی مجمع القرآن فاطمیون گراش در (دیار سادات نشین شهیدان)

بسم الله الرحمن الرحیم

به ارواح طیبه شهدای عزیز روستای شیخ شبان درود می فرستم و به خانواده هایشان عرض سلام می کنم و امیدوارم ان شاء الله برکات الهی و توجهات اهل بیت (علیهم السلام) که شنیده ام اکثر آنها از سادات محترم هستند، شامل آنها بشود. ان شاء الله

سید علی خامنه ای
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ »

شعبه موسسه مجمع‌القرآن فاطمیون پس از درخواست جامعه قرآنی روستای شیخ شبان شهرکرد راه‌اندازی شد.

تربیت مربی و حافظ کل قرآن، اجرای طرح‌های حفظ شبانه روزی و طرح تسنیم مجمع‌القرآن در شیخ شبان، ایجاد تعاملات هر چه بیشتر میان قرآنیان شیخ شبان و مجمع‌القرآن فاطمیون گراش از اهداف راه‌اندازی این شعبه می‌باشد.

با حکمی از طرف حجت‌الاسلام سعید بصیری مسئول موسسه مجمع‌القرآن، آقای سیداحمدرضا احمدی از حافظان سال‌های پیش موسسه مجمع القرآن به‌ عنوان مدیر این شعبه منصوب شد.

روستای زیبای شیخ شبان با تقدیم ۸۵ شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی در فاصله ۳۹ کیلومتری شمال غربی مرکز استان (شهرکرد) و به تابعیت شهرستان بِن در حاشیه جنوبی رودخانه زاینده رود واقع شده که تقریباً دور تا دور روستا را کوه‌های بلند و زیبا احاطه کرده و دارای مرتعی سرسبز با چشمه سارهای گوارا و خنک کوهستانی در جنوب می‌باشد. روستای شیخ شبان به لحاظ وجود حرم امامزاده محمد و سکونت سادات شیفته اهل بیت عصمت وطهارت (ع) از گذشته به عنوان “نجف اشرف ” چهارمحال وبختیاری شهرت یافته بود.

مرقد امامزاده سیدبهاءالدین محمد از فرزندان حضرت حمزه بن موسی بن جعفر الکاظم امام هفتم شیعیان در دره‌ای زیبا و دهانه کوه بلند و سرسبزی در ۲ کیلومتری جنوب غربی این روستا واقع شده و به عنوان یکی از امامزادگان صحیح النسب و مهمترین کانون‌های فرهنگی، زیارتی و گردشگری استان و منطقه، از دیرباز، پذیرای سالیانه هزاران زائر و گردشگر از اطراف و اکناف می‌باشد.

کلمه «شیخ شبان» به معنای «چوپان بزرگوار» است که یکی از القاب امامزاده سیدبهاءالدین محمد هم محسوب می‌شود.

  • photo_2018-02-26_16-55-30
  • photo_2018-02-26_16-55-36
  • photo_2018-02-26_16-55-45
  • photo_2019-05-25_22-25-33

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *