آغاز ثبت نام مراکز آموزش قرآن کریم مجمع القرآن فاطمیون

به گزارش روابط عمومی مجمع القرآن، مراکز آموزش قرآن کریم مجمع القرآن فاطمیون جهت ترم زمستان آغاز به نام نویسی کردند.

قرآن آموزان می توانند در شعبه ۱ واحد آموزش برادران و شعب ۳،۲ و ۵ واحد آموزش خواهران ثبت نام کنند.

این مراکز آموزشی، در زمینه های روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کریم و غیره فعالیت می کنند.

شعبه یک واحد آموزش برادران در مدرسه سیدالشهدا (ع) مستقر و از ۲۰ الی ۳۰ آذرماه آماده ثبت نام از علاقه مندان است. در این مرکز، آموزش قرآن، اذان و احکام همراه با شعر، قصه گویی، سرگرمی و اردو برگزار می شود و کودکان ۴ سال به بالا را پذیرش می کند.

شعبه دو واحد آموزش خواهران در مدرسه کریمیان قرار دارد که از مهمترین برنامه های آن می توان به روخوانی و روانخوانی ویژه سنین ۹ سال به بالا، تجوید و آموزش ترتیل خوانی از مقدماتی تا پیشرفته، طرح سه ساله حفظ قرآن ویژه نوجوانان، حفظ جزء ۳۰ ویژه سنین ۳ سال به بالا، تفسیر و حفظ موضوعی ویژه سنین ۱۴ سال به بالا و والدین و دوره مهارت های همسرداری ویژه خانواده ها اشاره کرد. زمان ثبت نام در این مرکز از ۱۵ آذر لغایت ۱۵ دی ماه ۱۳۹۸ می باشد که ساعت مراجعه عصرها از ساعت ۳ الی ۶:۳۰ می باشد.

شعبه سه واحد آموزش خواهران در حسینیه حاجیه شاجان دایر است و کلاس های حفظ طرح سه ساله ویژه بزرگسال، روخوانی و روانخوانی ویژه سنین هفت سال به بالا، حفظ جزء سی قرآن کریم و قرآن عملی ویژه سنین سه سال به بالا، به همراه کلاس طراحی و کاردستی و دیگر برنامه های متنوع برگزار می شود. علاقه مندان جهت ثبت نام در این شعبه می توانند از ۱۵ آذر لغایت ۱۵ دی ماه ۱۳۹۸ اقدام کنند و زمان مراجعه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸ می باشد.

کلاس های شعبه پنج واحد آموزش خواهران در مدرسه قمری برگزار می شود که روخوانی و روانخوانی ویژه سنین هفت سال به بالا، حفظ جزء سی قرآن کریم ویژه نونهالان به همراه کلاس آموزش بافتنی تدریس می شود. زمان ثبت نام از ۱۵ آذر لغایت ۱۵ دی ماه ۱۳۹۸ می باشد که زمان مراجعه عصر روزهای فرد (یکشنبه و سه شنبه) از ساعت ۲:۳۰ الی ۶ و پنج شنبه ها ۸ صبح الی ۱۱:۳۰ می باشد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره تلفن های شعبه یک ۵۲۴۴۹۵۹۲ ، شعبه دو ۵۲۴۴۵۸۰۹ ، شعبه سه ۵۲۴۵۲۸۴۵ و شعبه پنج ۵۲۴۵۶۳۲۰ تماس بگیرند.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *